perjantai 28. tammikuuta 2011

Perjantain piristys

Tämä bloggaaminen ja muiden blogien seuraaminen vaatii kyllä kokoaikaista "päivystystä", jotta pysyy ajan tasalla.
Kuluva viikko on ollut minulla superkiireinen ja olen lisäksi ollut puolikuntoinen.
Illalla olen nukahtanut parhaassa tapauksessa ennen lapsia,
joten en ole ehtinyt ollenkaan kurkkimaan muiden blogeja.

Tänään kuin avasin bloggerin
ja aloin selailla teidän muiden kivoja kirjoituksia,
tuli monessa blogissa vastaan jumyuutinen.
GAP toimittaa vihdoinkin Suomeen!!
Asia siis tänään minulle selvisi
ja hetihän se tilaus oli sinne pakko tehdä:)

Rankan viikon perjantai kyllä piristyi kummasti,
vaikka muuten olo ei kovin kaksinen olekaan.

Klikkailin perusjuttuja koko perheelle.
Hupparit Isoveljelle, Iskälle ja Neidille.


Peruslogopaidat perheen pojille.
Kesällä kiva samisjoukko :)




Neidille vähän neitimäisempi logoteeppari,
menee varmaan kuitenkin poikien kanssa samaan sarjaan..?




Itselle ostin vain niitä perusteeppareita monessa eri värissä.
Ovat muuten ihan parhaita!!

Ja kerrankin mies ei yhtään vinoillut nettishoppailusta,
kun sai itse valita itselleenkin jotain :)
Pitääköhän tätä ruveta käyttämään useamminkin hyödyksi..?

Oikein mukavaa viikonloppua kaikille!!

6 kommenttia:

  1. Mä huomasin saman. Tai itse asiassa kerrankin mulla oli tieto ennenkuin se levisi blogistaniassa ;D Mutta oli niin kiirus että en kerennyt asiasta bloggaamaan ja sitten kerkesivätkin jo muut :D Ihania ostoksi sulla. Itse olin hippasen petyynyt nettikaupan valikoimaan poikien osalta, joten jäi tilaamatta. Ootko muuten kokeillut noita gapin perus farkkuja? On aivan huiput tolla meidän vanhemmalla laiheliinilla!!

    VastaaPoista
  2. No on se hyvä, että tämä tämän viikon "jymyuutinen" tavoitti teidätkin ;). Minä en ole vielä edes uskaltanut katsoa.

    VastaaPoista
  3. Mäkin sorruin ja tilasin parit ihanuudet! laatuun olen ollut aina tyytyväinen ja harmitellut kun niitä ei ole saanut kuin Asokselta, eikä enää sieltäkään. Kivoja ostoksia teit!

    VastaaPoista
  4. Hihii, oisin voinut tulla kimppaan :) No, pitää varmaan itse tehdä tilaus... Nyt kun tieto tavoitti mutkin :)

    VastaaPoista
  5. Noi hupparit ja t-paidat on loistavia laadultaan kyllä :) Mukavaa ja rentouttavaa viikonloppua!

    VastaaPoista
  6. Monalisa: Mistäs ihmeestä sinä tiedon etukäteen sait?? Minulla oli tosiaan myös niin kiireinen viikko, että meinasi mennä koko juttu ihan ohi!!Valikoimaan oli minäkin kyllä hieman pettynyt, siksi meille matkaa vain ihan noita perusjuttuja. Toivotaan, että jatkossa valikoima paranisi! Perusfarkkuja meillä on ollut ja ne ovat tosiaan aivan mahtavia hoikkeliineille. Neidille tilasin juuri sieltä ameriikasta parit farkut, joten ensi kerralla sitten niitä.

    Saija: Eikös olekin hyvä;) Miten se onkin niin, että aina silloin tapahtuu jotain, kun itse ei ole paikalla..? Gap on ollut jostain syystä aina ihan must juttu ja siksi en miettinyt hetkeäkään, kun kuulin tuon;) Varsinkin kun omat peruspaidat alkavat olla taas aika huonossa hapessa. Valikoima oli, kuten Monalisa mainitsikin jo suppeampi, kuin jenkkilässä, mutta kyllä siellä kaikkea kivaa oli. Pienten tyttöjen puolella en kyllä käynyt.

    Sini: Onneksi en ole siis ainoa;) Laatuun olen myös minä ollut tyytyväinen ja mitoitus ollut aina meille passeli. Minulla on ollut Asoksen lisäksi ystävätär englannissa, jolta olen välillä jotain tilaillut. Nyt on kuitenkin kiva, kun ei tarvitse muita vaivailla:) Vilautahan sitten teidänkin ostoksia!

    SiniK: Arvaa mitä, kun oli painanut sitä "lähetä" nappia, tuli mieleeni juuri sinut!! Oltaisiin tosiaankin voitu tehdä tilaus kimpassa! MUTTA minua jäi kyllä pari juttua kaivelemaan, joten jos olet tekemässä tilausta, tulen kyllä oikein mielelläni kimppaan:)

    maman: Laatu on kyllä ollut loistavaa myös meidän kokemuksen mukaan! Mukavaa viikonloppua myös sinulle!

    VastaaPoista