tiistai 10. tammikuuta 2012

Ei tullut farkkuja

Menin eilen hakemaan PO.Pista - M - :n suosittelemia
 Slim fit farkkuja Neidille kokeiluun.
Koitettiin niitä metsästää viime viikolla jo Tukholmassa tuloksetta.

No eipä niitä farkkuja meidänkään PO.Pissa ollut.
Kevääksi tulee. Ehkä.
Niin meidän tuuria.

Mutta siellä oli alkanut juuri lisäale.
Kaikki -50%.

Olin jo  Tukholmassa vakaasti päättänyt
oikeasti siis en vaan päässyt rauhassa shoppailemaan..
etten sorru aleihin enää, mitään tarvetta kun ei kenelläkään ole.

Ei tullut sitten farkkuja,
mutta vähän muita tarpeita kuitenkin keksin,
- seuraavaa kokoa -


Ja tuli oikeastaan parit farkutkin. Muttei Neidille.
Pikkuveljelle, joka kasvaa kohisten.


Nyt on alekiintiö täynnä.
Oikeasti.

 

9 kommenttia:

  1. Farkut on meilläkin ongelma, tuntuu että kaikki on vaan kukkakepeille. Nextilla on loistava malli jonka onneksi löysin seuravassa koossa myös, mä en myöskään halua että takapuoli vilkkuu. Pitäs aktivoitua etsimään muitakin.

    VastaaPoista
  2. Voi kun pääsis itsekin po.p aleen, mut sit ku pääsen niin siellä tuskin on mitään :)

    VastaaPoista
  3. Miltäs popilta noi on?
    Me ollaan tod. näk. viikonloppuna Helsinkiin menossa shoppailemaan. Tai siis mä olen.
    Kun kaikilta meidän muksuilta puuttuu jotain. Ompulta yöppejä, farkkuja ja tunikoita. Pimulta paitoja, ja Typyltä pipoja.
    Laitoin muuten sulle pari päivää taaksepäin mailia :)

    VastaaPoista
  4. -Anni-: Meillä myös farkkuongelma, ainoa kelvot ovat olleet ne H&M:N sydänpolvifarkkuleggarit, mutta nyt ei enää niissä koot riitä:( Kiitos Next -vinkistä, pitääkin mennä katsastamaan valikoima. Onko siellä joku tietty malli Lottikselle ollut hyvä?

    titti: Kyllä tänne Turun PO.Pin aleen ainakin jäi vielä vaikka ja mitä kivaa. Tietyt koot tuntuivat tosin olevan vähissä maanantaina. Toivotaan, että jotain löytyy!

    Mamatsu: Meidän lähiPO.P on tuossa Skanssissa Turussa:) Hesan valikoimista en tiedä, mutta ainakin maanantaina oli tuolla vielä runsaasti tavaraa. Toivotaan, että teillekin löytyy jotain.
    En huomannut vieläkään postiasi, koitan katsoa vielä uudelleen!

    VastaaPoista
  5. No en, kun en osaa edes tilata niitä. Olen nuo meidän kaikki ostanut sieltä tukholman myymälästä, että olen nähnyt onko hyvä vai ei.
    Tulihan mun meili muuten sulle takas?

    VastaaPoista
  6. No, jos mun meili ei näy, niin koitatko ottaa yhteyttä vaikka minuunpäin? neitienmatkassa@gmail.com on mun osoite.
    Vai että skanssissa. Hoviostajamme asuukin turussapäin. Soittaa ehkä pitäisi, että käy kattomassa :)

    VastaaPoista
  7. Pojalle tuli sama ambulanssipaita :-)
    Onkohan mun mailit tulleet perille?

    VastaaPoista
  8. -Anni-: no voi hitsi, pitää sitten koittaa tuurilla:) En ole edes katsonut onko siellä paljon malleja, mistä valita. Sain mailisi ja vastasin äsken!

    Mamatsu: Mailia laitettu tulemaan!
    Hoviostaja, kuulostaa aika luksukselta!! Mistäs sellaisia saa?

    Riikka: Kiitos kaimaseni, niin minustakin:)

    - M -: Pojat voi sitten samistella;) Se oli tosi kiva ja siitä tuli heti suosikki! Mailit ovat tulleet perille, vastasin äsken.

    VastaaPoista