tiistai 24. tammikuuta 2012

Löydöt Äidille (+alevinkki)

Pääsin eilen pikaisesti käymään kaupungilla
ja tarkoitukseni oli mennä Zaraan
metsästämään Neidille jälleen farkkuja
farkut saatiinkin, niistä myöhemmin lisää

Zarassa oli hyvät aleprossat (50%) ja kävin tietysti läpi ensin naistenosaston.
Olen aika isokokoinen, enkä kovin usein löydä Zarasta itselleni mitään sopivaa,
alaosia minun on sieltä turha haaveillakaan
ja paidoistakin monesti hartiat jäävät liian pieneksi.
Ja ne vähät  isot koot tuntuvat häviävän aina hetkessä.

Vaatepuolelta ei tarttunut mitään, mutta jostain syystä katselin myös kenkiä.
Olen yhdet kengät Zarasta aikoinaan ostanut ja heitin ne ekan käyttökerran jälkeen roskiin, lesti oli AIVAN liian kapea minulle.
Hakusessa on ollut pitkään ruskeat pitkät saapikkaat laukun kaveriksi.
Monet kivat olen löytänyt, mutten ole voinut paksupohkeisena niitä ostaa.

Katseeni kiinnittyi mataliin yksinkertaisiin saapikkaisiin,
joissa näytti olevan leveä varsi ja vielä bonuksena venykkeet.
Väreinä oli musta ja punainen.
Mustia kaapissa on parit entuudestaan ja punainen ei ihan ole minun värini.
Sitten huomasin punaisten joukossa yhden parin ruskeita.


Oikea koko ja solahtivat jalkaan kuin unelma.
Riittävän lähellä laukun väriä.
Hintalappu oli ironnut, mutta kiikutin ne kassalle.
Kysyin vielä, ovatko varmasti nahkaa.
Nahkaa ovat ja hinta 59.90e.




Olin niin tyytyväinen, että meinasin vallan unohtaa mennä lastenosastolle :)


Poislähtiessäni piipahdin vielä Gantin liikeessä.
Sielläkin oli hyvät alet, mutta isoja kokoja aika hintsusti jäljellä.
Pari juttua otin sovitukseen ja sovituskopin edessä huomasin rekin,
jossa roikkui lappu 
kaikki 49e.
Rekki oli täynnä ihania trikoisia ja jerseykankaisia mekkoja ja tunikoita.
Mustia, harmaita, ruskeita.
OVH:t kaikissa reilusti yli 100e

Tämä oli siis se alevinkki.

Ja paikka Turun Gant store Yliopistonkadulla Zaran vieressä.
Ja se rekki oli ainakin eilen siinä sovituskoppien edessä.
Kokoja oli hyvin  jäljellä
ja vähän tulikin valinnan vaikeutta.
Kaksi mekkoa/tunikaa lähti kotiin, mutta pari jäi vielä mietityttämään.
Ehkä huomenna on pakko palata..



Ruskeaa vähän siistimpään tilaisuuteen.
Laskeutuvaa paksua trikoota, joustava vuori.




Harmaata arkeen
Äiti, nyt sullakin on oma pussimekko totesi Neiti..
Paksua ihanaa puuvillajerseytä.


12 kommenttia:

  1. Kyllä oot apajille iskenyt!! Tosi kivoja löytöjä. Mulla on ihan sama masentava ongelma Zarassa, koot tahtoo olla ihan turhan pieniä :P

    VastaaPoista
  2. Hyvät löydöt! Harmillisesti minun kannaltani löysit ne vaan ihan väärästä kaupungista. Aina nimittäin kelpaisi tunika ja saappaatkin :)

    VastaaPoista
  3. Oi miten hyviä löytöjä! Kaikka kelpaisi mulle myös. :)

    VastaaPoista
  4. Hyvät löydöt!
    Meillä ei oo Zaraa lähimaillakaan, aina kun pääsee käymään jossain "suuressa maailmassa" niin ehdoton kohde popin lisäksi (kun sitäkään ei varmaan ikinä tuu meille)

    VastaaPoista
  5. Hyviä löytöjä! Täälläpäin ei ole ikinä mitään kokoja jäljellä. :( Mulla on tuo sama ruskee trikoinen Gantin mekko, se on yksi ihan suosikki, ja olen paljon käyttänyt sitä leggareiden ja saappaiden kanssa.<3 Niitä oli Stoccalla syksyllä myös mustina.

    VastaaPoista
  6. Mahtavat löydöt! Voi että kadehdin sekä saappaita että noita mekkoja. Et viitsisi postittaa mikäli täältä pääkaupunkiseudun hujakoilta ei löydy enää mitään? ;)

    VastaaPoista
  7. Nitta: Kiitos, niin minustakin:)

    Monalisa: Kerrankin minua lykästi, kun olin oikeaan aikaan oikeassa paikassa! Zaran koot on kyllä tehty minikokoiosille espanjattarillle..

    Rva Kepponen: Eikös noiden löytöjen vuksi kannattaisia tulla jo tänne Turkuun..? Noi on kyllä sellaisia vaatekaapin perusjuttuja, kiva kun vielä saa hyvällä alella!

    Nina: Kiitos, minustakin olivat kyllä kivoja! En muuten pääse ollenkaan kommentoimaan blogiisi, olenkohan ainoa?

    Riikka: Kiitos kaimaseni, samaa mieltä!

    Hanna: Niin minustakin! Meillä on ihme kyllä molemmat täällä Turussa, muuta täällä kyllä ei sitten oikein olekaan..:)

    Eppusen kaapilla: Minustakin oli kyllä aika nappilöydöt! Ei täälläkään yleensä ole mitään hyviä aleja saatikaan mitään kokoja jäljellä. Ruskeaa mekkoa oli myös mustana, mutten sitä ottanut kun hamstrasin ennen joulua juuri pari mustaa samantyyppistä mekkoa. Malli on kyllä mahtava, menee moneen ja monen kanssa. Huomenna töihin juuri noilla samoilla asusteilla, leggarit ja saappaat sen kanssa:)

    maman: Eikös ollutkin! Laita viestiä (eloisatblogi(at)gmail.com tai siihen aiempaan osoitteeseen), jos et löydä sopivia kokoja. Noita mekkoja voi vielä olla jäljellä, saappaat olivat ainoat ruskeat. Katsotaan!

    VastaaPoista
  8. riikka, sitä on liikkeellä. Se on joku selain-ongelma, moni on vaihtanut Chromeen ja sitten on taas voinut kommentoida. Älä kysy enempää.

    VastaaPoista
  9. Kävipä mieletön mäihä, hienot löydöt!
    Mullahan on noiden saapasasioiden kanssa myöskin pohjeongelmaa, mutta toisesta äärilaidasta - siispä tiedän hyvin miten ihanaa on löytää istuvat saappaat!

    VastaaPoista
  10. Nina: No voi hitsit, mä olen ihan käsi noissa selainjutuissa..toivottavasti korjaantuu pian, tai mä en pääse kohta minnekään:(

    -Jassu-: Eikös ollutkin hyvä säkä minulla:) Muistan, kun olet joskus bloggaillut saapasongelmistasi ja vähän kateellisena olen niitä lukenut ja sympatiseerannut.. Voiskos multa siirtää vähän pohjetta jotenkin sinulle..? ;)

    VastaaPoista