keskiviikko 18. tammikuuta 2012

Tunnustuksia

Ihana -Martze- Minean uudet vaatteet -blogista
muisti minua tällaisella ihanalla tunnustuksella!


Kiitos -Martzelle- vielä superpaljon!


"Tunnustukseen kuuluu, että tunnustuksen saajan pitää kiittää tunnustuksen antajaa
ja jakaa se kahdeksaan ( 8 ) muuhun blogiin,
ilmoittaa siitä heille sekä jakaa kaikkien kanssa kahdeksan ( 8 ) tunnustusta itsestään "
Ensin (ohjeen mukaanhan pitää toimia..) haluan jakaa ihanan tunnustuksen  kahdeksalle ihanalle naiselle kahdeksaan ihanaan blogiin.


SiniK (Suljettu bolgi)
Saija (suljettu blogi)


En muuten pääse kommentoimaan olleenkaan teidän blogeihinne,
joilla kommenttiloota ei aukea omaan ikkunaansa.
Onko jollain muulla samoja ongelmia?
Ja sitten ne omat tunnustukset..

Olen täällä matkan varrella jo itsestäni aika monta tunnustusta tehnyt
ja onkin vaikeaa keksiä mitään uutta ja yllättävää teille kerrottavaksi..
Taidan olla aika tylsä persoona.

1. Opettelin juomaan kahvia vasta opiskeluaikoina.
Isoveljen ja Neidin välissä jouduin pakolliseen kahvilakkoon, kun kärsin rytmihäiriöistä. Neidin syntymän jälkeen tehdyn toimenpiteen jälkeen olen taas saanut juoda kahvia, ja nyt sitä kuluu päivän mittaan aika lailla.

2. Kahvini juon maidolla, runsaalla sellaisella. Työkaverit naureskeleekin, että Riikka ottaa maidon kahvilla..

3. Olen suorittanut kaksi tutkintoa ja haaveilen vielä jatko-opinnoista. Siis todellakin haaveilen. Tämän harrastusrumban ohessa ei ehdi juuri muuta tehdä, kuin pakolliset. Ehkä sitten kun lapset ovat isoja. Ja jos oikeasti olisin niin fiksu..

4. Toisen tutkintoni olen suorittanut työn ohella isompien lasten ollessa pieniä. Välillä nykyään ihmettelen, kuinka selvisin silloin kaikesta. Enää en moisesta selviäisi. Vanhuus ei tule yksin.

5. Minulla on ollut aina hyvät unenlahjat ja olen aina tarvinnut paljon unta. Mutta ilmiesesti olen tulossa vanhaksi, koska nykyään olen ihan pirteä, vaikken saisikaan nukkua 8 tuntia.

6.Ihailen ihmisiä, joilla on vahva oma tyyli.

7. Olen kova haaveilemaan miehen mielestä turhankin kova..
Olen myös oppinut, että jos tarpeeksi  haaveilee, yleensä haaveet jollain muotoa käyvät toteen.

8. Löydettiin tänään Neidin kanssa yhteinen fanituskohde. Robin. Frontside Ollie.

4 kommenttia:

  1. Kiitos! Ja kiitos muistutuksesta ;) Olin mä tämän huomannut, mutta kiireessä silloin jäi kommentointi ja unohdin asian sitten saman tien... Onneks hei pian on hiihtoloma!

    Ja arvaa, mulla soi eilen koko päivän päässä Frontside Ollie... Oppilaat kun sitä rallattelivat :D

    VastaaPoista
  2. Tervehdys pitkästä aikaa! Nyt vasta huomasin tämän tunnustuksenkin, kun piiiitkästä aikaa ehdin kaiken töittenjapäiväkodinaloitusrumban keskellä tänne blogistaniaan. Kiitos kovasti! :)

    VastaaPoista