tiistai 13. marraskuuta 2012

H&M jaksaa yllättää..

Muistaako joku vielä tämän H&M mekon?
Kerroin elokuussa siitä, kuinka tilasin mekon Neidille heinäkuussa
ja elokuussa, parin toimitusajan siirron jälkeen H&M:n paketin lähetysluettelossa oli ilmoitus, että mekko oli loppuunmyyty.
Tarina sai vähän jatkoa.
Ihana lukijani -stine-*  ystävällisesti vinkkasi, että mekkoja oli edelleen valikoimissa ja soitin H&M:lle ja lupasivat lähettää mekon meille pikimmiten.
Silloin en katsonut, mikä oli arvioitu toimitusaika.
Vähän jo odottelimme mekkoa tulevaksi, se kun oli Neidin oma valinta.
Tilasin joitakin viikkoja sitten H&M:ltä pienen satsin kodintekstiilejä
ja satsi tuli viime viikolla kotipostiin.
Ja arvatkaapas huviksenne, mitä lähetyslistassa luki...
MEKKO L.VALK LOPPUUNMYYTY!
En oikein tiedä huvittiko vai kiukuttiko minua enemmän.
En edes jaksanut laittaa enää palautetta.
Koitan muistaa taas äänestää jaloillani.
Eilen kävimme Neidin kanssa ostamassa kaverilahjaa lähikauppakeskuksessa
ja menimme myös H&M:lle katsastamaan härpäkeosastoa.
Neiti bongasi yhdestä rekistä tuon samaisen mekon,
mitä olemme koko syksyn odottaneet.
Kokokin oli oikea ja se lähti mukaamme.
Tosin pienen riidanpoikasen saattelemana. Arvatkaapa onko Äiti tyhmä jne.
 Ei tajua käydä hakemassa HÄNEN haluamaansa mekkoa kaupasta,
 vaan odottaa sitä ikuisuuden
ja kehtaa väittää, että ne olisi jotenkin loppuunmyyty..
Mutta siis loppu hyvin,
kaikki hyvin..
tai jotain:)

****
MUISTAKAA OSALLISTUA EDELLISESSÄ POSTAUKSESSA OLEVAAN
 MAHTAVAAN ARVONTAAN,
PALKINTONA 30e LAHJAKORTTI VIIVI&VIKTORIIN!!

8 kommenttia:

  1. Voihan H&M! Ihme säheltämistä siellä postimyynnissä! Minä tein sinne tilauksen perjantaina, katsotaan tuleeko paketti ikinä ja mitä sieltä tulee. Aiemmin syksyllä oli postimyynnistä loppunut haluamani pussilakanat, mutta soittelukierros tuotti tulosta ja löysin ne liikkeestä :-)

    VastaaPoista
  2. Heillä on nykyään uusi tekniikka tuossa toimituksessa. Toimitusajat on lyhentyneet, koska myöhemmin toimitettavat, eli sillä hetkellä loppuunmyydyt tuotteet, poistetaan tilauksesta.
    Minulle on käynyt jo näin kahdesti, ja asiakaspalvelusta vastattiin jotain sen suuntaista, että tuote on poistettu tilauksesta, koska ajateltiin ettet halua sitä kun toimitukseen menee pari kuukautta.

    VastaaPoista
  3. Mua kans ärsyttää se niitten säätäminen, kun tuntuu ettei oo mitään selkeää kaavaa miten noi loppuunmyydyt/pitkät toimitusajat/ym.erikoistilanteet heillä toimii.

    VastaaPoista
  4. H&M:n nettiputiikki toimi kuin junan vessa tuohon nykyiseen uudistukseen saakka. Olin supertyytyväinen homman toimintaan kaikin puolin. Tuosta uudistuksesta saakka olen vältellyt kyseistä putiikkia, koska lopputuloksena on liian usein armoton ketutus homman huonoudesta. Pitäkööt retkunsa mun puolesta.

    VastaaPoista
  5. No olipa säätämistä H&M:n puolelta tosiaan. :(

    Minä en ole nettiliikkeestä tilannut mitään vuosiin, mutta sinnikkäästi monta kertaa viikossa tulee niitä kaikenmaailman alennusviestejä. Meillä on kuitenkin liike niin lähellä, että ei ole järkeä maksaa niitä postareita, edes alennuksien kanssa.

    Mutta loppu hyvin - kaikki hyvin ja mekko löysi vihdoin perille!

    VastaaPoista
  6. Mä olen onnistunut olemaan tilaamatta HM:ltä mitään tänä syksynä. Kaupasta olen muutaman jutun hakenut lapsille. HM:n toimitusaikojen viivästyminen on koettu täälläkin. Aikoinaan antoivat siitä lohdutukseksi jonkun alekoodin. Mua on myös harmittanut, kun nettitilauksissa kokojen vaihtaminen ei koskaan tuntunut onnistuvan. Onneksi saitte kuitenkin himoitun mekon!

    VastaaPoista
  7. meillä on onneksi kohtuullisen iso lastenosasto 16km päässä, usein kun naputan tilauksen niin "tiedän" että 1kk odotusajan vaatteita ei tule edes ikinä. mulla roikku 4kk yhdet 3.95e leggarit viimevuonna tilauksessa :D
    joten jos on jotain alekoodia/postikuluttomuutta/hyvää tarjousta niin tilaa, normihinnalla ostan kaupasta

    VastaaPoista
  8. No niin, koita nyt vastata kaikille tänne, kun en pääse vastaamaan jostain syystä tuosta vastaa-painikkeesta:(

    Pikku hiiri: Ihme sähläystä todellakin! Toivottavasti teillä menee tilaus putkeen!

    Triinu: en ollut kuullutkaan uudesta tekniikasta, eipä taida ainakaan parannus olla:) Luulisin, että kaikki haluavat tuotteen, jos sen tilaavat, eli aika erikoista ajatella, että asiakas ei VARMAAN halua, jos toimitus kestää kauan...ehkä olisi kohteliasta kysyä asiakkaalta ennekuin poistaa tilauksen..

    Terhi: Juu, aika ärsyttävää tuo säätäminen:(

    Erja: Samat fiilikset täällä, enne on homma kohtalsen kivasti toiminut, mutta nyt kyllä meni maku:(

    -Jassu-: Säätämistä tosiaan:) Meill on myös kauppa aika lähellä, mutta monesti sieltä ollut koot loppu yms. ja siksi olen tilannut netistä. Halvemmaksi kyllä tulee tosiaan kaupasta hakea ja säästää vähän hermoakin;)

    -M-: Meillekään ei tullut kuin ihan pieni tilaus ja siinäkin harmia sen varran, että hetkeen en kyllä tilaa..Ja tosiaan kiva, että saatiin mekko!

    Kippuralla: Kauppa meilläkin lähellä, joten sinne siirryn suosiolla ja toivon, että oikeita kokoja riittää:)

    VastaaPoista