torstai 20. syyskuuta 2012

NIIN ärsyttävää (H&M)

Voi vitsit että minua taas ärsyttää!!
Eikä valitettavasti ole ensimmäinen kerta..
 
Tilasimme heinäkuun puolessa välissä, heti kun mallisto ilmestyi,
Neidille raitamekon. 
Silloin ilmoitettiin, että toimitus olisi elokuussa.
Elokuussa tuli paketti, jossa kerrottiin, että mekon toimitus on syyskuussa.
Eilen hain poikien H&M paketin ja sen lähetysluettelossa luki

MEKKO L.VALK LOPPUUNMYYTY!


Siis täh?
Ihan oikeasti,
miten ihmeessä voidaan kaksi kuukautta tilauksen jälkeen ilmoittaa,
että tuote on loppuunmyyty????????

Näin meille on ko. kaupan kanssa aiemminkin käynyt,
mutta nyt kyllä meni hermo.
 
Meillä menee kyllä nyt H&M boikottiin:(
ja kyllä, palauttetta on asiasta laitettu menemään.
 
Onko muilla vastaavia kokemuksia?

28 kommenttia:

  1. Ei varmaan uskalla sanoa, että kiva mekko ;)
    Mutta on vastaava kokemus H&M:stäkin juuri parin vuoden takaa.
    Kiitos muuten tunnustuksesta - lunastin sen jo :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No juu, saa sanoa, kun se ON kiva:) Harmittaa kyllä vietävästi, varsinkaan kun ei ole eka kerta:(
      Ole hyvä vaan, huomasinkin "lunastuksen" en vaan saanut kommentoitus sinne teille.

      Poista
  2. Minulla on vastaavia kokemuksia. Lisäksi erittäin huonoja kokemuksia kyseisen firman asiakaspalvelusta. Eivät vastaa sähköposteihin eikä tieto kulje puhelimitsekaan. Olen laittanut eräästä asiasta H&M:lle sähköpostia kolmesti; toukokuussa, kesäkuussa ja heinäkuussa. Vieläkään en muita vastauksia ole posteihini saanut kuin firmalta tulevan yleisluonteisen vastaussähköpostiviestin"käsittelemme ja vastaamme asiaanne mahdollisimman pian..."En tiedä, miksen itsekin ole jo laittanut koko lafkaa boikottiin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kurjaa kuulla, että asiakaspalvelu ei toimi, en ole ennen joutunut/jaksanut valittaa ko. paikkaan, mutta nyt jotenkin hermo meni. Saapa nähdä, saanko koskaan vastausta..
      Kuulostaa todella välinpitämättömältä heidän asenteensa, tylsää!

      Poista
  3. Vastaukset
    1. No juu, ärsyttää kyllä tosi paljon!

      Poista
  4. Tuttua touhua -- ja niiiin ärsyttävää. Meille tuo tunika/mekko tuli vaikka vasta elokuussa tilauksen tein. On muuten ihan meidän 2.-luokkalaisen suosikki!

    Eilen tuli paketin jälkitoimituksessa yhdet puuttuneet farkut ja tieto, että vielä puuttuvan villatakin toimitus siirtynyt JOULUkuulle ja tämä siis tilattu myös ELOkuussa. Neljä kk on "vähän" pitkä aika toimitukselle. Mrrr!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Todella kyllä ärsyttää! Ai te saitte mekon, se oli meillä nimenomaan Neidin suosikki, joten siksikin harmittaa tosi paljon.
      Kyllä nuo toimitusaikojen siirtämiset ovat ihan käsittämttömiä, varsinkin kun ne tylysti ilmoitetaan siinä lähetysluettelossa, ilman mitään anteekspyyntöjä. Saisi edes tulla joku sähköposti!

      Poista
  5. Joskus on käynyt noin, mutta en ole toistaiseksi ottanut nokkiini.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kurjaa kuulla, että tämä näyttää olevan ko. firmalla aika yleistä toimintaa:( Meillä on useampaan kertaa näin käynyt ja nyt oli minulle viimeinen pisara. Laitann rahani mieluummin jonnekin, missä asiakasta arvostetaan vähän enemmän.

      Poista
  6. HAA! Juurikin samoin käynyt pariinkin otteeseen. Hieman sieppasi juu! Olisin voinut metsästää juttua liikkeistäkin, mutta kun kuvitteli sen tuolta saavansa... Mä en ole ostanut nyt kyllä H&M:ltä mitään muuta kuin sukkia/sukkiksia ja leggareita pariin viimeiseen vuoteen. Ai niin ja pupupussilakanasetit tilasin nyt syksyllä tytöille:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai sinullakin:( Kyllä tuo harmittaa vietävästi, kun jotain odottaa turhaan. Samaa mietin myös, että olisin tottaka käynyt mekon liikkeestä hakemassa, jos tämän olisin tiennyt.
      Meillekään ei ihan kamalasti H&M:ltä viime aikoina ole mitään tullut, isojen tyttöjen puuli kun ei ole niin kiva, kuin pienten. Pojille perusvaatetta on tullut tilattua. Niitä kyllä löytyy muualtakin.

      Poista
  7. No oho! En ole kuin kerran joskus vuosia sitten tilannut tuolta nettikaupasta, joten omakohtaisia kokemuksia ei ole. Mutta todellakin tekisin valituksen tuosta, onhan tuo nyt aika kummallista tumpelointia. :-/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En itseasiassa tiedä, miksi olen tuolta nettikaupasta aina tilannut, kauppa kun löytyy ihan tuosta lähiostoskeskuksesta..
      Laitoin asiasta sähköpostia asiakaspalveluun, katsotaan tuleeko vastausta..

      Poista
  8. hei, samoin on käynyt mullekin ja parikin kertaa. Tilailen sieltä usein, joten kun suurin osa tilaamistani on tullut, niin en ole asiaa jäänyt miettimään. Kerran asiasta valitin ja mekkoa löytyi varastosta, mutta makosoin siitä normihinnan vaikka alunperin olin tilannut sen alennuksella;(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosi harmillista heidän kannalta, että tällaisia tapauksia näyttää olevan vähän enemmänkin:(
      Aika tökeröä toimintaa kyllä tuokin, että makkoa on varastossa, muttei tilanneelle sitä lähetetä sitten tilattuun hintaan!

      Poista
  9. Toi mekko on edelleen siellä myynnissä, kaikissa koissa.

    VastaaPoista
  10. Vastaukset
    1. No niinpä näyttää olevan:( Aika ihme toimintaa!
      Soitin H&M:lle ja he kertoivat, että tuotetta on tullut juuri varastoon. Lupasivat laittaa meille nyt sen tulemaan ja lupasivat 25% alennusta. Katsotaan nyt, milloin sitten tulee, vai tuleeko koskaan:(

      Poista
  11. Mä kuvittelin kans, että tänä vuonna olisi tahta muuttunut, kun pari tilausta tuli kiltisti viikon päästä tilauksesta kokonaisuudessaan. Nyt sitten syksymmällä pari tilausta taas tullut tipoitellen. En ymmärrä, miten noin isossa lafkassa voi mätätä noin pahasti. Ei luulisi suosion yllättävän joka vuosi näin pahasti... ja todella kurjaa tuo asiakaspalvelun toimimattomuus.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä on aiempina vuosina homma toiminut minusta paremmin, ne alunperin ilmoitetut toimitusajat ovat aika hyvin ennen pitäneet, nyt keväällä ja syksyllä on ollut ihme viivästyksiä ja tosiaan sitten näitä kokonaan loppuneita tuotteita:(
      Luulisi tosiaan tuonkokoisen putiikin osaavan vähän tyylikkäämmin homman hoitaa!

      Poista
  12. Mulle on käynyt noin! Kerran olen tilannut netistä eikä toiste oikein huvita. Vaaleanpunainen lippis roikkui myöhemmin tulevissa, kunnes napsahti kuittaus, että tuote loppuunmyyty.

    Samalla kerralla ei nyt mitenkään valtaisa tilaus tuli neljänä erillisenä toimituksena, mutta viimeiseksi saapunut 7 euron hintainen t-paita laskutettiin jostain syystä laskulla (tilaus tehty luottokortilla JA luottokortilla oli koko ajan katetta). Enhän minä tuota laskua sitten hiffannut katsoa (aattelin, että joku H&M:n mainoskirje, enkä avannut), kun tietenkin oletin luottokorttia veloitettavan - kunnes sitten tuli karhu viiden euron huomautusmaksuineen. Tuli sitten otettua puhelu asiakaspalveluun - ja kuten sanottu, ei huvita hetkeen tilailla mitään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin siis lasku tuli erikseen postitse, ei tuon paidan mukana, mikä olisi ollut loogisempi juttu kaiken tuon epäloogisuuden keskellä.

      Poista
    2. No eipä ole kovin kehuttavat kokemukset sinullakaan:( Luulisi, että heillekin tulee kalliiksi lähetellä montaa pakettia.
      Ihan uskomatonta tuo laskutus, onko se edes laillista, jos olet valinnnut maksutavaksi kortin? Oliko heillä mitään selitystä asiaan?

      Poista
  13. Oho! Kyllä varmasti harmittaa!
    Meillä kävi tänä syksynä vähän päinvastainen juttu... Kaikki tilauksen tuotteet kun oltiin pakattu kahteen kertaan. Laskun loppusummakin oli melkoinen järkytys!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kyllä harmitti todella, vaikka eihän tämä nyt elämää suurempi asia olekaan;)
      NO oho, eipä tuo tuplatilauskaan mikään mukava yllätys tainnut olla, varsinkaan, jos laskukin tuli tuplana!

      Poista
  14. juu inhoon kanssa noita monia jälkitoimituksia :P ja sitten tuote onkin yhtäkkiä loppu. tilannut elokuussa raitamekon (eri kuin tää :) ) ja sen tulo lykkääntynyt koko ajan, itsekkin pohtinut saadaanko sitä kohta ollenkaan..ei ois eka krta.. mulle on kyllä vastattu aina asiakaspalvelusta ja menny siellä asiointi ok :) en vaan tajua miksi mulle ei tuu enään tekstiviestillä ilmoitusta kun paketti saapunut kun ennen tuli, vaikka se on ruksattu omilla sivuilla niin. ja toi on kans tosi ärsyä et sanotaan loppuunmyyty ja sit tuotetta onkin, voi olla tyyliin seuraavana päivänä kun just tilannu! murr... toiv saatte mekon!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, mä myös en niitä jälkitoimituksia tajua, laittaisivat myyntiin vasta sitten, kun tavaraa oikeasti on olemassa..
      Kiva kuulla, että olet saanut asiallista asiakaspalvelua. Minäkin sain tänään ihan asiallista palvelua, kun hameesta soitin (aiemmin laitoin vain viestin).
      Minulle on kyllä tullut edelleen se tekstari, kun paketti on saapunut.

      Poista