maanantai 19. elokuuta 2013

Uusi shopping club -löytö - ZALANDO LOUNGE

En ole pitkään aikaan tilannut mitään, tai edes käynyt kurkkimassa valikoimaa
 
Uutiskirjeitä sieltä tulee silti tasaiseen tahtiin.
Vaikka en uutiskirjeitä kovin tarkkaan luekaan,
viime viikolla huomasin uutiskirjeessä maininnan
ainakin minulle
uudesta shopping clubista,
 
 
(tästä linkistä kirjautumalla jäseneksi luvattiin 10e ostosrahaa sekä sinulle että minulle :))  
 
 
Kuva lainattu täältä
 
Zalando loungea kuvaillaan online outletiksi,
ja siellä kampanjat näyttävät olevan lyhyitä,
tarjoukset ovat voimassa vain vuorokauden.
Aleprosenteiksi luvataan jopa -70 %.  
 
Zalando Lounge

Klikkailin itseni sisään ja sieltähän löytyi vaikka mitä:)
Viime viikolla oli kampanjat ainakin
JOOP! ilta, Uttamilta, Yumilta, Tamarikselta, Eastpakilta.
 
Tulevissa kampanjoissa näytti olevan Agatha Ruiz de la Prada ja Geox. 
 
Nopeus näyttää olevan näissä valttia, itseltäni meni pari ostamisen arvoista juttua heti kättelyssä ohi suun, kuten kuvan JOOP!in paita:( kun hetken mietin (oikeasti tein kyllä vähän töitä..).
 
 
Minä jään seurailemaan mielenkiinnolla.
 
Onko ZALANDO LOUNGE muille tuttu?





 

8 kommenttia:

  1. Joo on tuttu - toistaiseksi olen pidättäytynyt paikasta tarkoituksella ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olisin voinut arvata;) Olen siis taas vaan NIIN jäljessä, kun nyt tämän hoksasin..

      Poista
  2. Zalando Lounge on tuttu myös minullekin..ja itsekurin avulla en ainakaan vielä ole sieltä mitään ostanut, vaikka monta houkutusta on kyllä jo ollut.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen ilmeisesti kulkenut laput silmillä, kun nyt tämän vasta löysin:) Aika kivoja juttuja näyttää olevan tarjolla..

      Poista
  3. Pitkästä aikaa sitten :) Ihania juttuja .

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja minä vasta nyt huomaan tällaisen..Kivoja juttuj tuolla näyttää olevan tarjolla todella!

      Poista
  4. Kiitos varoituksesta, täytyy pysyä kaukana :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aika vaaralliselta kyllä vaikuttaa, ehkä minunkin pitäisi pysytellä poissa..

      Poista