perjantai 7. lokakuuta 2011

Kerrankin järkevänä

Olen oikein ylpeä itsestäni!

Kerrankin pääsin
Hulluilta päiviltä
ulos ilman mitään heräteostoksia.

Itseasiassa ekaa kertaa meinasin päästä Hullareilta ulos ihan tyhjin käsin.
Ne, mitä menin hakemaan, olivat loppu tai jotain ihan muuta, mitä kuvittelin.

En sitten kuitenkaan päässyt,
löytyi Ticketin tummanharmaat toppahousut tulivat Neidille valkoisen takin kaveriksi.

Ja löytyi neuletakki itselle.


Tämä ei kyllä ollut Hullaritavaraa.

Olinko aamulla vaan liian väsynyt,
vai oliko tänä vuonna tarjonta jotenkin suppeaa ja ankeaa?

Tekikö joku hyviä löytöjä?



8 kommenttia:

  1. Jotenkin sama fiilis, eilen kävin eikä mitään suurta huumaa syntynyt. Tosin, sopivasti osunut migreeni oli kyllä hyvä tunnelman latistaja...
    Meillä parhaat löydöt teki kyllä mies, oli jo etukäteen katsonut kuvastosta mitä käy itselleen hakemassa ja melkein kaikki löytyi.

    Itselleni ostin pari työneuletta mallikappaleiden telineestä ja lisäksi perinteiset dödöt ym kosmetiikat.

    VastaaPoista
  2. Olen vielä ylpeämpi, jos mahdollista, en käynyt tänä vuonna ollenkaan! Hyvä minä. Joka vuosi olen ajatellut etten mene, mutta sitten olenkin mennyt...=)

    VastaaPoista
  3. Ostin kolme hyvää ja halpaa pokkaria ja kakun. Eipä ollut jonoa eikä tungosta illalla just ennen ysiä. Mä oon muutaman kerran lähtenyt ostamaan jotain tiettyä sisäänheittotuotetta ja aina jäänyt ilman. Reilun osuuden tönimisestä ja varpaille astumisesta olen kyllä saanut. En enää jaksa vaivautua.

    VastaaPoista
  4. Mihinköhän kategoriaan mä kuuluin. En meinaan mennyt ja silti meni rahaa ;D Mun ihana naapuri haki mulle Vaga Bondin saappaat keskiviikkona, ne odotti mua kun tulin töistä kotiin.

    VastaaPoista
  5. Neuletakki mun makuun!
    Me käytiin tyttöjen kanssa päivällä, oli yllättävän rauhallista, olin ajatellut ettei siellä pääse rattailla eteenpäin, mutta ihan hyvin. En saanut mitä menin hakemaan, mutta kolme kassia heräteostoksia tuli mukaan.

    VastaaPoista
  6. Kauniin värinen neuletakki. Mun pitäisi mennä ehkä vielä tekemään joitain pieniä kosmetiikka puolen ostoksia, mutta en ole vielä jaksanut. Ehkä teen täsmäiskun sunnuntain viimeisinä tunteina.. :)

    VastaaPoista
  7. Kävin tänään herkussa. Puolet on jo syötykin. ;-)

    VastaaPoista
  8. -Jassu-: Minullaiin vähän tunnelmaa latisti kamala väsymys ja kiire:( Meillä mies ei jaksanut lähteä, vaikka kaikkea kuvastosta löysikin. Meillä täällä ei ole koskaan mitään kivoja mallikappaleita, joten aina olen noista löydöistä vähän kade!

    jarna: Wau!! Mä en ole jättänyt väliin varmaan viimeiseen kahdeksaan vuoteen, pitäis varmaan kokeilla sitäkin:) Ensi vuonna sitten!

    Rva Kepponen: Kuulostaa hyvältä saaliilta! Tuo sissänheittotuotteiden saatavuus ärsyttää kyllä kamalasti, itsekin kuvittelin saavani Burren paikkapaidan Neidille, mutta klo 8:15 paikalla oli auttamatta liian myöhään:(

    Monalisa: Sulla on ihan oma kategoria ja aika hyvä:) Säästyit ryysimiseltä ja sait haluamasi. Tuo on aika kätevää!

    -Anni-: Kiitos, minäkin tykkään! Ei täällä meillä ollut kyllä pe-aamunakaan tungosta ja kuulin kun yksi myyjä jutteli, ettei keskiviikko-aamua lukuunottamatta juuri ole ollut tungosta. Alkaakohan nuokin vähän kärsiä jo inflaation? Sinullaoli aika hyvä saalis:) Saadaan varmaan nähdä ne sitten josain välissä? Pitääkin aloittaa kierros sieltä teiltä:)

    Eppusen kaapilla: Kiitos, väri oli se, mihin minäkin ihastuin:) Multa jäi kosmetiikka kokonaan katsastamatta, kun olin just laivalla työreissulla ja täytin kaapit siellä.

    - M -: Nam, mitäs herkkuja löytyi? Minä jätin Herkun väliin, kun oli menossa koko päiväksi vielä töihin.

    VastaaPoista