Voi vitsit että minua taas ärsyttää!!
Eikä valitettavasti ole ensimmäinen kerta..
Neidille raitamekon.
Silloin ilmoitettiin, että toimitus olisi elokuussa.
Elokuussa tuli paketti, jossa kerrottiin, että mekon toimitus on syyskuussa.
Eilen hain poikien H&M paketin ja sen lähetysluettelossa luki
MEKKO L.VALK LOPPUUNMYYTY!
Siis täh?
Ihan oikeasti,
miten ihmeessä voidaan kaksi kuukautta tilauksen jälkeen ilmoittaa,
että tuote on loppuunmyyty????????
Näin meille on ko. kaupan kanssa aiemminkin käynyt,
mutta nyt kyllä meni hermo.
Meillä menee kyllä nyt H&M boikottiin:(
ja kyllä, palauttetta on asiasta laitettu menemään.
Onko muilla vastaavia kokemuksia?
Ei varmaan uskalla sanoa, että kiva mekko ;)
VastaaPoistaMutta on vastaava kokemus H&M:stäkin juuri parin vuoden takaa.
Kiitos muuten tunnustuksesta - lunastin sen jo :)
No juu, saa sanoa, kun se ON kiva:) Harmittaa kyllä vietävästi, varsinkaan kun ei ole eka kerta:(
PoistaOle hyvä vaan, huomasinkin "lunastuksen" en vaan saanut kommentoitus sinne teille.
Minulla on vastaavia kokemuksia. Lisäksi erittäin huonoja kokemuksia kyseisen firman asiakaspalvelusta. Eivät vastaa sähköposteihin eikä tieto kulje puhelimitsekaan. Olen laittanut eräästä asiasta H&M:lle sähköpostia kolmesti; toukokuussa, kesäkuussa ja heinäkuussa. Vieläkään en muita vastauksia ole posteihini saanut kuin firmalta tulevan yleisluonteisen vastaussähköpostiviestin"käsittelemme ja vastaamme asiaanne mahdollisimman pian..."En tiedä, miksen itsekin ole jo laittanut koko lafkaa boikottiin.
VastaaPoistaKurjaa kuulla, että asiakaspalvelu ei toimi, en ole ennen joutunut/jaksanut valittaa ko. paikkaan, mutta nyt jotenkin hermo meni. Saapa nähdä, saanko koskaan vastausta..
PoistaKuulostaa todella välinpitämättömältä heidän asenteensa, tylsää!
Olipas ärsyttävä juttu!
VastaaPoistaNo juu, ärsyttää kyllä tosi paljon!
PoistaTuttua touhua -- ja niiiin ärsyttävää. Meille tuo tunika/mekko tuli vaikka vasta elokuussa tilauksen tein. On muuten ihan meidän 2.-luokkalaisen suosikki!
VastaaPoistaEilen tuli paketin jälkitoimituksessa yhdet puuttuneet farkut ja tieto, että vielä puuttuvan villatakin toimitus siirtynyt JOULUkuulle ja tämä siis tilattu myös ELOkuussa. Neljä kk on "vähän" pitkä aika toimitukselle. Mrrr!
Todella kyllä ärsyttää! Ai te saitte mekon, se oli meillä nimenomaan Neidin suosikki, joten siksikin harmittaa tosi paljon.
PoistaKyllä nuo toimitusaikojen siirtämiset ovat ihan käsittämttömiä, varsinkin kun ne tylysti ilmoitetaan siinä lähetysluettelossa, ilman mitään anteekspyyntöjä. Saisi edes tulla joku sähköposti!
Joskus on käynyt noin, mutta en ole toistaiseksi ottanut nokkiini.
VastaaPoistaKurjaa kuulla, että tämä näyttää olevan ko. firmalla aika yleistä toimintaa:( Meillä on useampaan kertaa näin käynyt ja nyt oli minulle viimeinen pisara. Laitann rahani mieluummin jonnekin, missä asiakasta arvostetaan vähän enemmän.
PoistaHAA! Juurikin samoin käynyt pariinkin otteeseen. Hieman sieppasi juu! Olisin voinut metsästää juttua liikkeistäkin, mutta kun kuvitteli sen tuolta saavansa... Mä en ole ostanut nyt kyllä H&M:ltä mitään muuta kuin sukkia/sukkiksia ja leggareita pariin viimeiseen vuoteen. Ai niin ja pupupussilakanasetit tilasin nyt syksyllä tytöille:)
VastaaPoistaAi sinullakin:( Kyllä tuo harmittaa vietävästi, kun jotain odottaa turhaan. Samaa mietin myös, että olisin tottaka käynyt mekon liikkeestä hakemassa, jos tämän olisin tiennyt.
PoistaMeillekään ei ihan kamalasti H&M:ltä viime aikoina ole mitään tullut, isojen tyttöjen puuli kun ei ole niin kiva, kuin pienten. Pojille perusvaatetta on tullut tilattua. Niitä kyllä löytyy muualtakin.
No oho! En ole kuin kerran joskus vuosia sitten tilannut tuolta nettikaupasta, joten omakohtaisia kokemuksia ei ole. Mutta todellakin tekisin valituksen tuosta, onhan tuo nyt aika kummallista tumpelointia. :-/
VastaaPoistaEn itseasiassa tiedä, miksi olen tuolta nettikaupasta aina tilannut, kauppa kun löytyy ihan tuosta lähiostoskeskuksesta..
PoistaLaitoin asiasta sähköpostia asiakaspalveluun, katsotaan tuleeko vastausta..
hei, samoin on käynyt mullekin ja parikin kertaa. Tilailen sieltä usein, joten kun suurin osa tilaamistani on tullut, niin en ole asiaa jäänyt miettimään. Kerran asiasta valitin ja mekkoa löytyi varastosta, mutta makosoin siitä normihinnan vaikka alunperin olin tilannut sen alennuksella;(
VastaaPoistaTosi harmillista heidän kannalta, että tällaisia tapauksia näyttää olevan vähän enemmänkin:(
PoistaAika tökeröä toimintaa kyllä tuokin, että makkoa on varastossa, muttei tilanneelle sitä lähetetä sitten tilattuun hintaan!
Toi mekko on edelleen siellä myynnissä, kaikissa koissa.
VastaaPoistasiis isojen puolella.
VastaaPoistaNo niinpä näyttää olevan:( Aika ihme toimintaa!
PoistaSoitin H&M:lle ja he kertoivat, että tuotetta on tullut juuri varastoon. Lupasivat laittaa meille nyt sen tulemaan ja lupasivat 25% alennusta. Katsotaan nyt, milloin sitten tulee, vai tuleeko koskaan:(
Mä kuvittelin kans, että tänä vuonna olisi tahta muuttunut, kun pari tilausta tuli kiltisti viikon päästä tilauksesta kokonaisuudessaan. Nyt sitten syksymmällä pari tilausta taas tullut tipoitellen. En ymmärrä, miten noin isossa lafkassa voi mätätä noin pahasti. Ei luulisi suosion yllättävän joka vuosi näin pahasti... ja todella kurjaa tuo asiakaspalvelun toimimattomuus.
VastaaPoistaMeillä on aiempina vuosina homma toiminut minusta paremmin, ne alunperin ilmoitetut toimitusajat ovat aika hyvin ennen pitäneet, nyt keväällä ja syksyllä on ollut ihme viivästyksiä ja tosiaan sitten näitä kokonaan loppuneita tuotteita:(
PoistaLuulisi tosiaan tuonkokoisen putiikin osaavan vähän tyylikkäämmin homman hoitaa!
Mulle on käynyt noin! Kerran olen tilannut netistä eikä toiste oikein huvita. Vaaleanpunainen lippis roikkui myöhemmin tulevissa, kunnes napsahti kuittaus, että tuote loppuunmyyty.
VastaaPoistaSamalla kerralla ei nyt mitenkään valtaisa tilaus tuli neljänä erillisenä toimituksena, mutta viimeiseksi saapunut 7 euron hintainen t-paita laskutettiin jostain syystä laskulla (tilaus tehty luottokortilla JA luottokortilla oli koko ajan katetta). Enhän minä tuota laskua sitten hiffannut katsoa (aattelin, että joku H&M:n mainoskirje, enkä avannut), kun tietenkin oletin luottokorttia veloitettavan - kunnes sitten tuli karhu viiden euron huomautusmaksuineen. Tuli sitten otettua puhelu asiakaspalveluun - ja kuten sanottu, ei huvita hetkeen tilailla mitään.
Niin siis lasku tuli erikseen postitse, ei tuon paidan mukana, mikä olisi ollut loogisempi juttu kaiken tuon epäloogisuuden keskellä.
PoistaNo eipä ole kovin kehuttavat kokemukset sinullakaan:( Luulisi, että heillekin tulee kalliiksi lähetellä montaa pakettia.
PoistaIhan uskomatonta tuo laskutus, onko se edes laillista, jos olet valinnnut maksutavaksi kortin? Oliko heillä mitään selitystä asiaan?
Oho! Kyllä varmasti harmittaa!
VastaaPoistaMeillä kävi tänä syksynä vähän päinvastainen juttu... Kaikki tilauksen tuotteet kun oltiin pakattu kahteen kertaan. Laskun loppusummakin oli melkoinen järkytys!
No kyllä harmitti todella, vaikka eihän tämä nyt elämää suurempi asia olekaan;)
PoistaNO oho, eipä tuo tuplatilauskaan mikään mukava yllätys tainnut olla, varsinkaan, jos laskukin tuli tuplana!
juu inhoon kanssa noita monia jälkitoimituksia :P ja sitten tuote onkin yhtäkkiä loppu. tilannut elokuussa raitamekon (eri kuin tää :) ) ja sen tulo lykkääntynyt koko ajan, itsekkin pohtinut saadaanko sitä kohta ollenkaan..ei ois eka krta.. mulle on kyllä vastattu aina asiakaspalvelusta ja menny siellä asiointi ok :) en vaan tajua miksi mulle ei tuu enään tekstiviestillä ilmoitusta kun paketti saapunut kun ennen tuli, vaikka se on ruksattu omilla sivuilla niin. ja toi on kans tosi ärsyä et sanotaan loppuunmyyty ja sit tuotetta onkin, voi olla tyyliin seuraavana päivänä kun just tilannu! murr... toiv saatte mekon!
VastaaPoistaJuu, mä myös en niitä jälkitoimituksia tajua, laittaisivat myyntiin vasta sitten, kun tavaraa oikeasti on olemassa..
PoistaKiva kuulla, että olet saanut asiallista asiakaspalvelua. Minäkin sain tänään ihan asiallista palvelua, kun hameesta soitin (aiemmin laitoin vain viestin).
Minulle on kyllä tullut edelleen se tekstari, kun paketti on saapunut.