perjantai 16. marraskuuta 2012

Lasten valinnat & alevinkki

Aika monesti, kun olen koneella tekemässä töitä tai muuten vaan surffailemassa, olan takana roikkuu porukkaa. Kommentteja tulee kaikilta aika herkästi asiaan kuin asiaan, kysyttiin niitä tai ei. Varsinkin Neiti bongaa aina kaikki kivat jutut, mitä on ihan pakko saada..
Katsottiin yhdessä Viivi&Viktorin valikoimaa ja tässä meidän porukan valinnat 
 
(ja vielä ne  perustelut, joista tämäkin idea lähti..
pitää välillä näitäkin johonkin panna ylös)
 
Neiti

 

 

Guessin mekko, Hilfigerin ihana kyynärpaikkaneule ja Guessin LOVE-paita
 
Toi pinkki mekko on just upee, siinä on ihanat puhvihihat. Mun on ihan pakko saada se jouluksi.

Toi kyynerpääjuttu on ihana, siinä on tollaset burberrypaikat, mut hei äiti noi on kyllä satakertaa modernimmat, kun ne ruudut. Miks niissä pitää aina olla jotain ruutuja, ruudut on ihan tylsii ja tosi vanhanaikasii. Kyllä paidasaa vähän täytyy olla glitterii.

Toi Love-paita on ihqu, se on ihan samanlainen, kun se henkkamaukan paita, jota sä et sitten koskaan ostanut mulle. Mut toi sun on pakko ostaa.

Pikkuveli

 Timberlandin sukat ja Marc O'polon neule
 
Onks toi numero ykkönen vai seiska? Mä tahdon tollaset sukat, että tiedän mikä numero mä oon joka päivä, tarhassakin aina aamupiirissä kerrotaan, mikä numero päivä on ja mäkin haluun olla numero. Ja sit kun se lukee sukassa, mä muistan sen...
(tarina jatkui vielä useamman minuutin, numerot on meillä nyt POP, siitä lisää myöhemmin:) )
 
Toi vihree paita on hieno, se sopis mun uusiin talvikenkiin
 (joihin poika on siis rakastunut, vaikka äiti ei edelleenkään väristä kovasti tykkääkään..)
MÄ voin sit laittaa ton paidan sen mun vihreen liivin kanssa, niin mä tarkenen sen liivin kanssa koko talven..
 
 
Isoveli
 

 Guessin ja Hilfigerin hupparit
 
Mä tarviin huppareita ja noi on kyllä aika coolit. Osta ne mulle.


Nuo kaksi nuorinta ovat aika kovia tarinankertojia ja tuo esiteini taas aika harvasanainen. Tasapainottaa kivasti:)


Ja sitten se alevinkki :


Viivi & Viktorilla on sunnuntaihin asti Lasten ulkoiluhässäkkä
     
KAIKKI lasten ulkoiluvaatteet - 20 %

Valikoimaan pääset tutustumaan tästä




Ja sitten vielä muistutus kaikille,
pääsee osallistumaan
 Viivi&Viktorin
30e lahjakortin
arvontaan!!

4 kommenttia:

  1. Hienot perustelut erityisesti tyttärelläsi :-D Kivoja juttuja olet löytänyt!

    VastaaPoista
  2. Tuota samaa kyynärpaikkaneuletta ihailin minäkin.
    Hyvä maku ja perustelut lapsillasi. :-)

    Leppoisaa viikonloppua teille!

    VastaaPoista
  3. Pikku Hiiri: :) Neidillä tuntu olevan kyllä joka asiaan valtavat perustelut, mistä lienee oppinut..:) Viivi&Viktorilla on aika kivoja juttuja!

    -Jassu-: Kyynärpaikkaneule on kaunis, voisin sellaisen itsellenikin ottaa! Kiitos, perusteluja kyllä löytyy joka lähtöön, vähän liiankin kanssa..:)
    Mukavaa viikonlopun jatkoa myös sinne teille!

    VastaaPoista
  4. Juuri tuo neule kyynärpaikoilla on meillä ostoslistalla, se on vaan niin kiva. Jos vaikka olisi onnea matkassa ja voittaisi tuon lahjakortin, paita matkustaisi heti meille ja pojalle se harmaa neule tähti/raita kyynärpaikoilla.

    VastaaPoista