torstai 27. kesäkuuta 2013

Look-a-like

Olen kovasti tykästynyt viime aikoina Paul Smithin lastenmallistoon, erityisesti poikien paitoihin. Kevään mittaan olen moneen otteeseen niitä käynyt ihastelemassa ja jokunen on kotiinkin asti tullut.
 
Pikkuveljen mielestäkin ne ovat hienoja. Olin tätä valkoista autopaitaa ihastellut ja esittelin sen myös Pikkuveljelle, jolle on löytynyt myös se kuuluisa oma tahto..
 
 
 
 
Hän tuli paitaa ruudulta katsomaan ja totesi, että ihan kiva, mutta mullahan on jo toi sama sinisenä.
 
Hetken jo mietin, että olenko todellakin niin dementoitunut, että olen jo unohtanut ostaneeni kevään aikana paidan.. Menin kaivelemaan paitalaatikkoa, mutta en sieltä moista t-paitaa löytänyt. Pikkuveli tuli seuraamaan puuhiani kiinnostuneena.
 
 
Kuvat lainattu täältä
 
Sain hetken aikaa kaivella pinoja, ennekuin pikkuveli tuli viereeni ja nosti pitkähihaisten paitojen pinosta PO.Pin viimetalvisen, ahkerasti käytetys autopaidan.
 
Tätäkö sä Äiti etsit?
 
 


Pikkuveljen mielestä yhdennäköisyys oli aikamoinen, samoin minun. Liekö sattumaa vai onkohan taas ideat loppu?

Paul Smithin autopaitaa meille ei tullut, sitä kun oli tarjolla loppujen lopuksi vain vauvojen koossa. Ja PO.Pin autopaitakin alkaa olla jo pieni.


Onko joku muu bongannut look-a-like -juttuja
kesän mallistoista?
 

P.S.
Muistakaahan osallistua Juhannusarvontaan :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti